Subject: Tervishoiukulud 2023
From: Kärolin Jenas <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 14:28:28 +0300

Teie: 31.05.2024 nr 5-5/222

Meie: 20.06.2024 nr JUH-7/1990-2

Tere

Edastan täidetud tabeli.

Heade soovidega

Kärolin Jenas
Ravimiamet
üldosakonna dokumendihalduse spetsialist

Telefon 737 4140
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1
50411 Tartu
 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have received. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.

From: Tervise Arengu Instituut <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 31. mai 2024 11:20
To: Ravimiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Tervishoiukulud 2023

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Saadame teile täitmiseks digitaalselt allkirjastatud 2023. aasta
tervishoiukulude aruande.

Parimate soovidega

Marika Inno
vanemanalüütik
Tervise Arengu Instituut